Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Tim Kesler - WaarBenJij.nu Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Tim Kesler - WaarBenJij.nu

Kuala Lumpur

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Tim

14 Juli 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

De afgelopen paar dagen zijn we in Kuala Lumpur geweest. We hebben de Petronas Twin Towers gezien, de KL Tower en heeel veel shopping malls (met hele goedkope laptops en telefoons!). We zijn ook een klein stukje met de monorail geweest, die loopt hoog boven de weg door het centrum. s Avonds hebben we op food street gegeten, een supergezellige straat waar iedereen op straat eet bij allerlei kraampjes. Bij 1 kraampje hadden ze allemaal stokjes met stukken vlees en vis en die mocht je dan zelf koken aan je tafel (zie foto).
De volgende dag zijn we s ochtends in het hotel gebleven, waar we een aantal varanen vonden in het meer. Daarna gingen met de taxi naar een plaatsje verderop, waar we adelaars hebben gezien en vuurvliegjes (de vuurvliegjes gaven helaas te weinig licht om op de foto te kunnen zetten). De dag erna zijn we doorgereisd naar de cameron highlands, een koelere regio die op ongeveer 1000m hoog in de bergen ligt en waar veel theeplantages zijn.
De foto's zullen helaas nog even moeten wachten, er gaat steeds iets mis tijdens het uploaden (tijd voor een nieuwe telefoon haha)